Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
|
|||
|
|||
Aranżacja i projektowanie wnętrz
Niedawno wprowadziłam się do nowego mieszkania. Teraz pora je urządzić. Z racji, że nie znam się na urządzaniu wnętrz, postanowiłam zatrudnić osobę specjalizującą się w aranżacji. Może macie jakieś osoby godne polecenia z Łodzi bądź okolic? Jak narazie najbardziej spodobały mi się projekty firmy Anna Interiors. Wnętrza są bardzo nowatorskie, robią spore wrażenie. Właśnie tak wyobrażam sobie swoje mieszkanie A jak to u was jest, wolicie urządzić dom same czy z czyjąś pomocą?
|
|
|||
|
|||
Zdjęcia to jedna rzecz, a jak to będzie w praktyce wyglądać u Ciebie to druga sprawa.
|
|
|||
|
|||
Cytat:
Moja znajoma korzystała z usług właśnie firmy Anna Interiors. Pomysłów mają co niemiara, pamiętam że nie mogła się zdecydować Mieszkanko wygląda teraz świetnie |
|
||||
|
||||
Potwierdzam, że skorzystanie z usług profesjonalistów to świetny pomysł. Ja jestem z Warszawy i współpracowałam z http://www.urzadzamypodklucz.pl/. Mogę z czystym sumieniem polecać.
|
|
|||
|
|||
A ja bym wolała poszukać inspiracji w Internecie i sama pokombinować, to ja będę mieszkać w moim domu, więc to ja powinnam urządzić go tak, żeby się w nim dobrze czuć :P
|
|
|||
|
|||