![]() |
![]() |
|
Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ![]() |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#51
|
|||
|
|||
![]() Można też zadbać o zastrzyk energii dla pracowników w formie energy shota. Widziałam coś takiego na stronie http://www.freshdrink.pl/pl/energy-shoty,10049 Jest to fajna opcja, ale oczywiście raz, na jakiś czas. Ma to być fajna reklama, a nie zagrożenie dla zdrowia.
|
#52
|
|||
|
|||
![]() Kiedy ja zakładałam własną firmę, to niestety nie mogłam sobie pozwolić na zakup dużego lokalu w mieście
![]() ![]() |
#53
|
|||
|
|||
![]() Własne biuro to fajna sprawa, ale nie da się ukryć że musi być odpowiednio zaaranżowane i przygotowane do pracy. Dlatego meble powinny być komfortowe i praktyczne. Myślę, że fajne propozycje znajdziesz tutaj http://www.biuroimeble.com.pl/oferta/meble_biurowe . Mój znajomy jakiś czas temu kupował tutaj meble do swojego biura i jest z nich bardzo zadowolony. Nie tylko zachwycają walorami estetycznymi, ale również są solidnie wykonane.
|
#54
|
|||
|
|||
![]() Jeśli zależy Ci na wygodnym biurze dla pracowników to polecam Ci fit out biura. http://www.pwmig.com/oferta/fit-out-biur.html Ja zdecydowałam się na wymianę wykładzin, odmalowanie ścian i wymienienie wyposażenia. Odświeżenie biura przynosi bardzo pozytywne skutki na pracę, sama to zauważyłam. Nawet pracownicy często chwalą remont, a klienci wystrój biura.
|
#55
|
|||
|
|||
![]() Moim zdaniem w przypadku wygodnego biura dla pracowników warto w taki sposób wyposażyć własne biuro, aby pracownikom komfortowo się pracowało. Sama na ten przykład zdecydowałam się niespełna dwa tygodnie temu zakupić maszyny vendingowe ze zdrową żywnością i przekąskami, które zwyczaj kupuje ze strony https://ebakalland.pl/edukacja.html. Zdrowe odżywianie pomaga w lepszej koncentracji, dodaje energii, a także poprawia ogólne samopoczucie człowieka, co z kolei korzystnie wpływa na poprawę efektywności pracy.
|
#56
|
|||
|
|||
![]() W jaki sposób łączycie ze sobą rożne elementy podczas remontu biura, nity, śruby - co wybrać? Znajoma pokazała mi wpis http://poradnikowy.net/sruby-nity-za...h-budowlanych/ co jeszcze doradzicie?
![]() |
#57
|
|||
|
|||
![]() Warto pracownikom ułatwiać życie. Dlatego jeśli rozsyła się u Was dużo korespondencji to koniecznie pomyślcie o takiej opcji jak kopertownica cennik. Jest to bardzo przydatne.
|
#58
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#59
|
|||
|
|||
![]() Myślę że warto pamiętać o odpowiedniej ilości światła
|
#60
|
|||
|
|||
![]() Możesz też pomyśleć o takim rozwiązaniu dla pracowników https://leasinglaptopa.pl/Apple_iPho...0-4b5d4a54c0ac Bierzesz w leasing telefony a następnie wrzucasz w koszta utrzymania firmy. Masz dwie korzyści, stały kontakt nawet po godzinach pracy. A pracownicy na pewno poczują się docenieni i zmotywowani do dalszej pracy.
|
![]() |
|
![]() |